Контрольна робота №2 з тем «Золоті сторінки далеких епох»,
«Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття». Тести, встановлення відповідностей, відповіді на запитання,завдання творчого характеру
Матеріали до уроку
1). Золоті сторінки далеких епох. ст. 11-75
2). Поезія й проза пізнього романтизму та переходу
до реалізму XIX століття, ст.77-92
Словникова робота
Відродження, або Ренесанс - епоха в історії культури Європи кінця Середньовіччя та початку Нового часу, що характеризувалисяновим світобаченням і високим творчим піднесенням.
Сандро Боттічеллі. «Весна» або «Прімавера», 1482 р., Галерея Уффіці, Флоренція.
Романтизм(фр. romans) — ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці 18 століття у Німеччині, Великій Британії й Франції, поширився на початку 19 століття в Російській імперії, Польщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи, а також Північної та Південної Америки.
Пейзаж з гірським озером.
Фридрих Каспар Давид
Реалі́зм (від лат. realis — «суттєвий», «дійсний») — стиль і напрям у літературі та
мистецтві, які ставили метою правдиве відтворення дійсності в її типових рисах.
Панування реалізму слідувало за добою романтизму і передувало символізму. Термін «реалізм» вперше вжив
французький літературний критик Жуль Шанфлері в 50-х роках 19 століття
для позначення мистецтва, що протистоїть романтизму і академізму.
Контрольна робота з тем «Золоті сторінки далеких епох»,
«Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття». Тести, встановлення відповідностей, відповіді на запитання,завдання творчого характеру
Початковий
рівень (кожна правильна відповідь —0,5 б.)
А
|
Б
|
В
|
1. Антична література – це :
А література
Стародавньої Греції;
Б література Стародавнього Риму;
Г література Стародавньої Греції
та Стародавнього Риму.
2. Кого з античних поетів називали «легендарним пророком Еллади»:
А
|
Б
|
В
|
А Тіртея;
Б Гомера;
В Есхіла.
3. До якого
жанрового різновиду належить поема Гомера «Одіссея»?
А
|
Б
|
В
|
А історичної;
Б героїчної;
В соціально-побутової
4. Які мотиви є провідними в трагедії В.
Шекспіра «Гамлет»:
А
|
Б
|
В
|
А соціально-побутові;
Б ліричні;
В філософсько-моральні.
А
|
Б
|
В
|
5. Божественна комедія»
Данте Аліг’єрі за жанром є:
А повість; Б поема; В трагедія.
6. Представником якої національної
літератури є
Ернест Теодор Амадей
Гофман:
А
|
Б
|
В
|
А англійської; В французької;
Б німецької.
Середній рівень
(кожна правильна відповідь — 1 бал)
7. Установіть відповідність між назвою
твору та його автором:
А
|
Б
|
В
|
Г
|
А «Одіссея»; 1 Данте
Б «Божественна комедія» 2
Тютчев;
В «Гамлет»; 3 Гомер ;
Г «Крихітка
Цахес…»; 4 Шекспір;
5 Гофман .
8. Визначте автора твору, де є такий
портрет : "Голова
в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж
від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий
на роздвоєну редьку"?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
А Гомер; В Данте;
Б Гофман; Г Шекспір
9. Тип
художньої образності, який ґрунтується на химерному поєднанні фантастичного і
реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного, життєподібного і
карикатурного – це _________________________________
Достатній рівень (кожна правильна відповідь —1,5 б.)
10. Визначте основні проблеми, порушені в
повісті-казці Гофмана «Крихітка Цахес на
прізвисько Циннобер» ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Встановіть відповідності:
автор – країна - назва твору
Гомер
|
Англія
|
«Божественна комедія»
|
Данте
|
Греція
|
«Гамлет»
|
Шекспір
|
Італія
|
«Одіссея»
|
Високий рівень
Творча робота(3 бала)
Власне висловлювання з елементами
роздуму на одну із тем:
1). «Читаючи
Божественну комедію Данте Аліг’єрі ,
я
замислився (замислилась) над…» .
2) Художній світ поезії Афанасія Фета.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання на наступний урок
Прочитати роман Ф. Стендаля "Червоне і чорне"
Прочитати роман Ф. Стендаля "Червоне і чорне"
Немає коментарів:
Дописати коментар