Сторінки

неділя, 8 грудня 2019 р.

Урок №15 Контрольна робота №2

Урок №15
Контрольна робота №2 з тем «Золоті сторінки далеких епох», 
«Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття». Тести, встановлення відповідностей, відповіді на запитання,завдання творчого характеру


Матеріали до уроку

Повторення



                       10-klas-isaeva-standart.html


1). Золоті сторінки далеких епох. ст. 11-75
2). Поезія й проза пізнього романтизму та переходу 
до реалізму XIX століття,    ст.77-92
Словникова робота  
Відродження, або Ренесанс - епоха в історії культури Європи кінця Середньовіччя  та початку Нового часу, що характеризувалисяновим світобаченням і високим творчим піднесенням.
Сандро Боттічеллі. «Весна» або «Прімавера», 1482 р., Галерея УффіціФлоренція.


Романтизм(фр. romans) — ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці 18 століття у НімеччиніВеликій Британії й Франції, поширився на початку 19 століття в Російській імперіїПольщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи, а також Північної та Південної Америки.

Пейзаж з гірським озером.

Фридрих Каспар Давид


Реалі́зм (від лат. realis — «суттєвий», «дійсний») — стиль і напрям у літературі та мистецтві, які ставили метою правдиве відтворення дійсності в її типових рисах. Панування реалізму слідувало за добою романтизму і передувало символізму. Термін «реалізм» вперше вжив французький літературний критик Жуль Шанфлері в 50-х роках 19 століття для позначення мистецтва, що протистоїть романтизму і академізму.


Контрольна робота з тем «Золоті сторінки далеких епох», 
«Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття». Тести, встановлення відповідностей, відповіді на запитання,завдання творчого характеру


Початковий рівень (кожна правильна відповідь —0,5 б.)
А
Б
В



       1. Антична література – це :
  А   література  Стародавньої Греції;
  Б  література  Стародавнього  Риму;
Г  література  Стародавньої Греції та Стародавнього  Риму.
2.      Кого з античних  поетів  називали «легендарним пророком Еллади»:
А
Б
В



А   Тіртея;
Б   Гомера;
В   Есхіла.
3.     До якого жанрового різновиду належить поема Гомера «Одіссея»?
А
Б
В



А   історичної;       
 Б   героїчної;           
        В   соціально-побутової
4.      Які мотиви є провідними в трагедії В. 
Шекспіра «Гамлет»:
А
Б
В



          А   соціально-побутові;
Б   ліричні;          
               В  філософсько-моральні.
А
Б
В



5.     Божественна комедія»  Данте Аліг’єрі  за жанром є:
   А   повість;  Б   поема;              В  трагедія.
6.     Представником якої національної літератури є   
Ернест Теодор Амадей Гофман:
А
Б
В



А  англійської;     В  французької;     
Б  німецької.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)
7.      Установіть відповідність між  назвою твору та його автором:
А
Б
В
Г




А  «Одіссея»;                        1   Данте
Б  «Божественна комедія»          2   Тютчев;   
    В    «Гамлет»;                           3 Гомер   ;
    Г   «Крихітка Цахес…»;         4   Шекспір;   
                                                       5 Гофман .
8.     Визначте автора твору, де є такий портрет : "Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку"?
А
Б
В
Г




А   Гомер;         В Данте;
    Б  Гофман;       Г  Шекспір

9.     Тип художньої образності, який ґрунтується на химерному поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного, життєподібного і карикатурного – це _________________________________

Достатній рівень (кожна правильна відповідь —1,5 б.)
10.  Визначте основні проблеми, порушені в повісті-казці Гофмана  «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                
11.  Встановіть відповідності:  
автор – країна - назва твору

Гомер
Англія
«Божественна комедія»
Данте
Греція
«Гамлет»
Шекспір
Італія
«Одіссея»
            
Високий рівень
    Творча робота(3 бала)
    Власне висловлювання з елементами роздуму на одну із тем:
               1). «Читаючи Божественну комедію  Данте Аліг’єрі , 
я замислився (замислилась) над…»  .             
2)  Художній світ поезії Афанасія Фета.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання на наступний урок
Прочитати роман Ф. Стендаля "Червоне і чорне"

Немає коментарів:

Дописати коментар